Lansarea celei mai mari campanii de marketing din istoria marcii adidas Imprimare
Marţi, 15 Martie 2011 17:35

  In data de 16 martie 2011 adidas, producatorul international de articole sportive dezvaluie ultima sa campanie globala de brand. Este pentru prima data in istoria marcii cand o campanie reuneste toate sub-marcile sale: adidas Sport Performance, adidas Originals si adidas Sport Style, obtinand cea mai complexa si cuprinzatoare viziune a marcii de pana acum.
                            
   Campania dezvaluie prezenta marcii in diferite sporturi, culturi si stiluri de viata, fuzionand lumea sportului cu cele ale muzicii si modei.


Ambasadorii adidas sustin ideea de a te dedica in totalitate jocului pe care il iubesti, incepand cu starurile din lumea fotbalului, Lionel Messi si David Beckham sau vedeta NBA Derrick Rose pana la idolul muzicii pop, Katy Perry, echipa de skateboarding adidas si multi altii.

"In ultimii zece ani am extins cu succes marca adidas in trei sub-marci puternice: adidas Sport Performance, adidas Originals si adidas Sport Style. Acum suntem mandri ca putem sa aratam amploarea si profunzimea marcii adidas intr-o singura campanie globala ", explica Erich Stamminger, membru al Consiliului Executiv responsabil cu marcile globale. "all adidas "este cea mai mare campanie pe care am lansat-o pana acum. Conceptul sau creativ reuneste diversitatea marcii intr-o singura campanie. De pe terenurile de fotbal si baschet, la catwalk, de pe stadioane pe strada, prezentam o declaratie autentica, cu o credibilitate pe care doar adidas o are".

    Campania este construita in jurul spotului "adidas is all in" regizat de Romain Gavras, avand ca fundal melodia "Civilization" a formatiei franceze Justice. Spotul are doua versiuni, de 30 si 60 secunde, pentru TV si cinema, precum si o versiune extinsa de 2 minute pentru online. Telespectatorii si fanii pot continua conversatia cu marca, online prin intermediul platformelor sociale, cum ar fi Facebook, unde adidas posteaza zilnic materiale exclusive despre diferitele aspecte ale brand-ului - de la lansari de produse noi si concursuri cu premii, la bilete pentru concertele Katy Perry si multe altele. adidas angreneaza in mod regulat pe aceste platforme peste 10 de milioane de fani ai brandului. In plus, creativitatea va deveni vizibila prin campania integrata care va cuprinde atat canalele conventionale de expunere, cat si pe cele nonconventionale.

Agentia Sid Lee din Montreal a creat si produs campania la nivel mondial. Sid Lee a fost angajata ca agentie de publicitate insarcinata cu campanii globale pentru linia de lifestyle adidas Originals, la inceputul anului 2008, dezvoltand campaniile globale pentru Originals in 2009 si 2010. In 2010, agentia Sid Lee a fost desemnata ca agentie principala pentru toata marca adidas la nivel mondial.

Campania "all adidas" se desfasoara pe parcursul anului 2011 intr-un mix de contexte, de la sport la muzica, lifestyle sau moda, cu elemente diferite prezentate pe parcursul acestui an. Campania va incepe printr-un teaser inaintea lansarii oficiale de pe 16 martie.